18 תשובות
להיות בסטיפס
את לא תשימי לב כבר יהיה 4 בבוקר
מניסיון אומרת לך
בתור אחת שעשתה את זה אבל כן יש לה בית ספר
את לא תשימי לב כבר יהיה 4 בבוקר
מניסיון אומרת לך
בתור אחת שעשתה את זה אבל כן יש לה בית ספר
שחקי מיינקראפט
הייתי במצב הזה וזה כלכך משעמם את יכולה לדבר איתי או שפשוט תראי סרט
ואת מוזמנת איתי^
שחקי אפקס
תעירי אותם או שתראי סרט או משהו
^אתה יותר ממוזמן
^ואת מוזמנת איתי^
אהבתי אחי בוא נשחק שנינו אפקס עזוב אותה
שואל השאלה:
נעלבתי לא אשקר
נעלבתי לא אשקר
נוו נעשה טריו בואי גם
יאללה בואו אפקס
לקחתי עכשיו ווין
לישון
רוצה לדבר?
אני גם חולת קורונה וכולם הלכו לישון ומשעמם ליי/:
אני גם חולת קורונה וכולם הלכו לישון ומשעמם ליי/:
אני באותו מצב
דברי איתי (:
דברי איתי (:
אני בדיוק במצב שלך
אני גם בול במצב שלך