9 תשובות
לדעתי הגרב גבוהה של אדידס פחות קשור
כןכן
שואל השאלה:
לזהה התכוונתי כאילו אם זה קשור או לא^^
לזהה התכוונתי כאילו אם זה קשור או לא^^
אנונימית
יאפ
שואל השאלה:
אבלל הגרב לא תהיה מוזרה כזאת?
אבלל הגרב לא תהיה מוזרה כזאת?
אנונימית
^^^ לדעתי לא קשור ועדיף גרב נמוכה
שואל השאלה:
אוף באסה אבל תודהה ממש
אוף באסה אבל תודהה ממש
אנונימית
^ דווקא רק אני אמרתי שזה לא מתאים (לדעתי) אז תקשיבי לרוב אל תקשיבי לי
לא אוהבת אולסטאר נמוך עם גרב ארוכה אבל אם את אוהבת שימי!!
באותו הנושא: