3 תשובות
אל תעשי שירות לאומי, זה רק יעשה לך רע
אנונימית
שואל השאלה:
תעשה..
תעשה..
אנונימי
אני גם אחי בשירות לאומי...כבר חצי שנה
במידה ותרצה עזרה בפרטי בכיף
במידה ותרצה עזרה בפרטי בכיף
באותו הנושא: