12 תשובות
לא מתחברת למוזיקה שלה ככ
נחמדה אבל הקול שלה זה וואו!!
אני אוהבת את הקול שלה אבל השירים שלה מאוד סתמיים
לא יודעת אם מתחברת, אבל כן אני אוהבת אותה ואת הגוון קול שלה
לא מתחברת לשירים שלה
יש לה קול ממש יפה היא גם ממש יפה אבל גם ליופי שלה אני לא מתחברת
למה לא סובלת מה היא עשתה לך בדיוק.
חלק מהשירים אני ממש ממש אוהבת
ואני אוהבת את הקול והסגנון שלה
בקיצור כן
יש לה שירים ממש נחמדים
אני אוהבת חלק מהם לא את הכל
כן ,יש לה שירים מדהימים