היא התחילה לדבר איתי לפני כמה ימים, עכשיו היא מסננת אותי?
גיליתי שהיא בי, וגם לה סיפרו שאני בי. היא איתי בכיתה כבר כמה שנים ולא יצא לנו ממש לדבר חוץ מתחילת כיתה ז. ביום שישי היא שלחה לי היי מה קורה ואז היא שאלה אם אני רוצה לדבר ודיברנו איזה 40 דק וגם היום התחלתי איתה שיחה בזמו בית ספר (בווטסאפ, פנים מול פנים אנחנו דיי מתביישות ויש לנו חברים שונים) וגם עכשיו שלחתי לה הודעה היי מה את עושה לפני שעה והיא עדיין לא ענתה, אבל היא ראתה הודעה ששלחו בקבוצה לפני 10 דק. מה אתם חושבים?