6 תשובות
זה סבבה
יש קטעים קצת מפגרים
יש קטעים קצת מפגרים
לא אבל זה קצת אוברייטד
לא שונא.
פשוט חושב שהסדרה אוברייטד, ושרק עונה 1 מוצלחת.
פשוט חושב שהסדרה אוברייטד, ושרק עונה 1 מוצלחת.
איך אפשר לשנוא את זה
לא שונאת
אבל זה לא מצחיק כל כך כמו שכולם מתארים את זה
אבל זה לא מצחיק כל כך כמו שכולם מתארים את זה
זה סדרה אובררייטד וההומור שם באמת תת רמה