6 תשובות
זה סבבה
יש קטעים קצת מפגרים
לא אבל זה קצת אוברייטד
לא שונא.
פשוט חושב שהסדרה אוברייטד, ושרק עונה 1 מוצלחת.
איך אפשר לשנוא את זה
לא שונאת
אבל זה לא מצחיק כל כך כמו שכולם מתארים את זה
זה סדרה אובררייטד וההומור שם באמת תת רמה