25 תשובות
לא זה לא נורמלי
תגיד לו שיש לו דעות חשוכות וחבל שזה מה שהוא מלמד את הבן שלו
לא
אתה גם בן אדם
זה לא נורמאלי גם לבנים יש רגשות
ממש ממש ממש ממש לא
לא זה ממש לא
מי זה האבא הדפוק הזה, לבכות לא הופך אותך לפחות גברי! זה אבא מלפני 40 שנה, הוא לא התקדם..
ממש לא
לא נורמאלי בכלל, בכי משחרר ונחוץ
שילך לעזאזל אבא שלך

בכה אחי, כולם בוכים
בשום צורה לא
לא נורמלי בכלל- מה
שואל השאלה:
גם אם אני לבד אני לא בוכה כי הוא הכניס לי לראש שאסור, הכלב שלי מת לפני שנתיים ולא בכיתי בגלל זה
אנונימי
אתה בן אדם, תבכה כמה שאתה צריך ומתי שאתה צריך
מחשל אותך
אנונימי
ממש ממש לא.
שואל השאלה:
אני כן אבל מרגיש יותר חסין להכל בגלל זה, שום דבר לא פוגע בי
אנונימי
אני מרגישה חזקה שאני לא בוכה ובטח גם אתה
אבל צריך הרבה אומץ כדי לבכות
הבכי זה החזק האמיתי!
זה נשמע ספאם מרוב שזה הזוי
לא ממש אין דבר כזה לגבר מותר לבכות
תנו פרח
אני מסכנה
אנונימית
זה לא בסדר בכלל