5 תשובות
אני חושבת שהסדרה של נולדו לדם היא הסדרה הראשונה ולאחר מכן כל שאר הספרים, מומלץ לקרוא את נולדו לדם קודם
לוקה ויטיאלו
ברית של כבוד
ברית של חובה
ברית של שנאה
ברית של פיתוי
ברית של נקמה
ברית של אהבה
ברית מהעבר
ונורא ממליצה ממה שאני קוראת בינתיים וגם חברה שלי כבר בספר הרביעי וממש אהבה
וזה הסדר כאילו^
וכן מומלץ ללכת לפיו כי הסדרה בהמשכיות
ועדיף להתחיל מלוקה כי משם הסיפור מתחיל מנקודת המבט של הגבר ואז ברית של כבוד זה מתוך נקודת המבט של האישה
שואל השאלה:
ומה לגבי הסדרה של המעוותים? זה קשור או שזו כבר סדרה חדשה?
אנונימית
אין לי מושג את האמת פחות קראתי עלייה או שמעתי עלייה
תבדקי בגוגל או תבדקי בתקציר עלייה