10 תשובות
כן.. קצת מביך אבל כן
שואל השאלה:
נוו דברר
אנונימית
שואל השאלה:
כן תכלס זה מאובססחה,אבל אתה בדקת כל הזמן בלי הפסקה מתי החא מתחברת?
אנונימית
בטח שכן
כן, אבל לא מתוך אובססיה
ברור
וואי ואני חשבתי שרק אנחנו אובססיביות ועושות את השטויות האלה חחח
יותר באינסטגרם אבל כן
EZ2