10 תשובות
כן.. קצת מביך אבל כן
כמובן
שואל השאלה:
נוו דברר
נוו דברר
אנונימית
שואל השאלה:
כן תכלס זה מאובססחה,אבל אתה בדקת כל הזמן בלי הפסקה מתי החא מתחברת?
כן תכלס זה מאובססחה,אבל אתה בדקת כל הזמן בלי הפסקה מתי החא מתחברת?
אנונימית
בטח שכן
כן, אבל לא מתוך אובססיה
ברור
בטח
וואי ואני חשבתי שרק אנחנו אובססיביות ועושות את השטויות האלה חחח
יותר באינסטגרם אבל כן
באותו הנושא: