4 תשובות
זו לא נראה לי בעיה
אל תנסה לקבל תשובה באתר אינטרנט , לרופא שמתמחה בזה ודבר איתו
אין בעיה עם זה גם השרירים שלי ביידים לא אותו גודל לא כל הגוף סימטרי גם נגיד הכפול רגליים שלי לא בידיוק אותו גודל
אני לא בטוח על מה אתה מדבר אבל אני חושב שאתה מדבר על הטרפזים בשביל "לסדר" את זה אתה יכול לעבוד על שחיה (חתירה) ואם אתה בקטע של משקולות אתה יכול להחזיק את המשקולת ביד ולהרים רק את הכתף עם המשקולת. אם אתה צריך עוד משהוא אתה מוזמן לפנות
באותו הנושא: