6 תשובות
אין דבר כזה כדורים מרזים.
יש כדורים שמשבשים את מערכת העיכול שלך ואת כל הפעולה הטבעית של האיברים הפנימיים שלך ובכך גורמים לירידה דרסטית במשקל שבקלות נהפכת לתת משקל.
לקיחת כדורים כאלו זו הפרעת אכילה לכל דבר, בבקשה פני לתזונאי.ת ובמידת הצורך לפסיכולוג.ית ותדברי איתם.ן על הבעיות שלך.
פגיעה עצמית היא לא התשובה, מדובר במדרון חלקלק שקשה להתרומם ממנו לאחר מכן.
יש כדורים שמשבשים את מערכת העיכול שלך ואת כל הפעולה הטבעית של האיברים הפנימיים שלך ובכך גורמים לירידה דרסטית במשקל שבקלות נהפכת לתת משקל.
לקיחת כדורים כאלו זו הפרעת אכילה לכל דבר, בבקשה פני לתזונאי.ת ובמידת הצורך לפסיכולוג.ית ותדברי איתם.ן על הבעיות שלך.
פגיעה עצמית היא לא התשובה, מדובר במדרון חלקלק שקשה להתרומם ממנו לאחר מכן.
אנונימית
אין דבר כזה אם את רוצה להרזות תתאמני ותאכלי בריא, כל דבר כזה הוא סקאם
workout ho
שואל השאלה:
כן אני מתאמנת כבר מעל לשנתיים ולא רואה שום תוצאות, מאוד קל להגיד פשוט תתאמנו ותאכלו בריא
כן אני מתאמנת כבר מעל לשנתיים ולא רואה שום תוצאות, מאוד קל להגיד פשוט תתאמנו ותאכלו בריא
זה לא "פשוט תתאמנו ותאכלו בריא" זה תתאמנו ותאכלו בריא, לא אמרתי שזה קל וגם אני מתמודדת עם זה אבל כדורים זה לא הפתרון
מהי הכוונה בתוצאות? יכול להיות שאת מעמידה לעצמך יעדים בלתי אפשריים, כאלו שלא תגיעי אליהם גם עם כדורים ומשלשלים.
אם את מתכוונת לירידה במשקל אז הנוסחה פשוטה: גירעון קלורי. לצורך החישוב כמה קלוריות תצטרכי לצרוך בשביל הגירעון יש ללכת לתזונאית שתשקול אותך ותבנה לך תפריט מגוון.
אם את מתכוונת לירידה במשקל אז הנוסחה פשוטה: גירעון קלורי. לצורך החישוב כמה קלוריות תצטרכי לצרוך בשביל הגירעון יש ללכת לתזונאית שתשקול אותך ותבנה לך תפריט מגוון.
אנונימית
באותו הנושא: