20 תשובות
זה יהיה דוד המלך.
אלוהים, כאילו דה!
כמובן שיעקב איזה מין שאלה
השטוזים שהוא עשה לעשב ראויים לשבח...
דוד או יוסף
אלישע
שואל השאלה:
^אני אוהבת את אלישע ממש, הדמות השנייה הכי אהובה עליי. (ואחריו רות)
שמשון, עשה את הטעויות שלו, שילם עליהם בלי להתבכיין
ונקם כמו שצריך
וזה בלי קשר לזה שהוא היה badass
בינימין- אחיו של יוסף, מסמל בעיני דמות ערכית של אח. כי בסיפור בזמן שהאחים שיתפו פעולה עם מכירתו. בינימין הוא האח היחידי מכל האחים שלא שיתף איתם פעולה במזימה הזאת ובנוסף לזה יש עוד כמה נקודות עליו
שואל השאלה:
מהאחים אני חד משמעית אוהבת את ראובן ובנימין, אם כי גם יהודה איש מעניין.
דבורה הנביאה
אברהם
לא יודעת הדמות שלו ככ מלאת מוסר
אשכרה על כל מעשה קטן שלו, כתוב - ומזה באו ללמדנו על מידת ה-
אנונימית
יונתן ממ לא יודעת דוד?
שואל השאלה:
יעל אשת חבר הקיני, אהבתי.
זאתי שהרגה את סיסרא
יש כמה דמויות שאני לא מצליח להכריע ביניהן כלל. חווה, אברהם, משה, יוסף, וזה רק מהתורה עצמה.
עמוס ורות.
דוד המלך - הוא אדם שמאוד אוהב את הקדוש ברוך הוא הוא מנגן יפה הוא מנהיג טוב הוא כ"כ צדיק שהוא הצליח להכניע את היצר הרע(שזה דבר כמעט ולא אפשרי)
רחל אישתו של עקיבא
וגם עקיבא
אוהב הרבה מאד. אם הייתם שואלים אותי את מה הייתי הכי רוצה לפגוש - כנראה את שלמה המלך או אליהו.