10 תשובות
כן רק בגלל שאני מטר ובמבה
לא חושבת , אני בגובה הזה
אנונימית
כן, אני 1.55
אז עדיף אפילו
הייתי יוצאת עם כולם
למה, אתה פחות מ1.70?
אנונימי
כן אבל עדיף שלא יהיה נמוך בהרבה (אני 1.70 אז יהיה קצת בעייתי עם מישהו 1.50)
לא, אני גבוהה יותר אז פחות
חבר שלי מטר 65 בערך, מה הבעיה פה?
כן אני מטר 55 אז אין בעיה