29 תשובות
לא מצביע, לא רואה
מיכאל!!
רציתי להצביע לענבל אבל היא כל כך זייפה בלייב זה היה מזעזע
אחי שר יפה אבל בואו לא לאירוויזיון
קיצר רק מיכאל!!
רציתי להצביע לענבל אבל היא כל כך זייפה בלייב זה היה מזעזע
אחי שר יפה אבל בואו לא לאירוויזיון
קיצר רק מיכאל!!
אנונימית
איך מצביעים?
אממ לא רואה לא מעניין
ואם כבר לאלי, למרות שבזמן האחרון אני לא רואה אז אני לא ידועת מי נשאר
ספיר
מיכאל.
ענבל כל כך זייפה בלייב זה היה נורא
אלי נחמד אבל מיכאל הכי מתאים לאירוויזיון
ענבל כל כך זייפה בלייב זה היה נורא
אלי נחמד אבל מיכאל הכי מתאים לאירוויזיון
ענבל
מתלבטת בין מיכאל לאלי אבל קצת נוטה למיכאל
מצד אחד מיכאל פרופומר מטורף עם אופי וירים לכולם
מצד שני אלי מאוד ייחודי בסגנון שלו ובקול שלו ויכול לבוא עם שיר מיוחד
קשה קשה
מצד אחד מיכאל פרופומר מטורף עם אופי וירים לכולם
מצד שני אלי מאוד ייחודי בסגנון שלו ובקול שלו ויכול לבוא עם שיר מיוחד
קשה קשה
^
קיצר נראה מי יהיה הכי טוב היום
קיצר נראה מי יהיה הכי טוב היום
אנונימית
והשיר של אלי משעמם נורא.
אם כמה שאני אוהבת את אלי השיר לא טוב.
אם כמה שאני אוהבת את אלי השיר לא טוב.
אנונימית
נכון גם השיר חשוב לא פחות
עם***
יואו נמאס לי מהתיקון שגיאות הזה
יואו נמאס לי מהתיקון שגיאות הזה
אנונימית
מיכאל!
כבר לא רואה.זה לא מעניין אותי.
ראיתי רק את הפרק הקודם בכל העונה הזאת והבחירות ככ גרועות וכולם שרים מזעזע
אז כן אני לא מצביעה, אבל למי אתה תצביע?
אז כן אני לא מצביעה, אבל למי אתה תצביע?
אנונימית
מיכאלל
הם דווקא טובים מי שבגמר אבל השירים שבחרו להם מזעזעים
אז עדיף אולי את אלי חולי אבל לא התלהבתי מאד
אז עדיף אולי את אלי חולי אבל לא התלהבתי מאד
^^^ באתר של רשת 13 אפילו תכתבי אקס פקטור לאירוויזיון בגוגל זה יביא אותך לשם לדעתי ותחפשי שם איפה מצביעים
מתלבטת בין ענבל לאלי אבל אלך נראה לי על ענבל חולה עליהה
אנונימית
ענבל ביבי
אני מעדיף את אלי חולי
אבל כולם יודעים שיצביעו לענבל ביבי
תוכנית מכורה
אבל כולם יודעים שיצביעו לענבל ביבי
תוכנית מכורה
מיכאל כי אני יודעת מה טןב לנו באירווזיון
ענבל שרה מדהים אבל היא כל כך זייפה בלייב
אלי חולי משעמם אותי מאוד
וספיר טובה רצח אבל אני מעדיפה את מיכאל אז.
אלי חולי משעמם אותי מאוד
וספיר טובה רצח אבל אני מעדיפה את מיכאל אז.
אני חושבת שעדיף את אלי תצביעו לו יש לו קול מדהים הוא יכול לעשות דברים מטורפים בקול שלו וענבל בחרו לה שיר מתאמץ ולא מחמיא לה וחבל
אנונימית
אלי, כי הכי מתאים ואני לא מתחברת במיוחד לסגנון של מיכאל.
ככה או ככה... אף אחד מהם לא מתאים לאירוויזיון בעיני. אקס פקטור היה טעות חמורה, מקווה שיבינו את זה אחרי שנהיה במקום גרוע ונחזור לכוכב הבא. שופטים מזעזעים שלא יודעים לשפוט ולא יודעים להיות מנטורים..מביך.
ככה או ככה... אף אחד מהם לא מתאים לאירוויזיון בעיני. אקס פקטור היה טעות חמורה, מקווה שיבינו את זה אחרי שנהיה במקום גרוע ונחזור לכוכב הבא. שופטים מזעזעים שלא יודעים לשפוט ולא יודעים להיות מנטורים..מביך.
מיכאל
אנונימית
לאף אחד לא רואה את החרא הדרמתי והלא מעניין הזה
כן הכוכב הבא הפורמט הכי טוב