8 תשובות
לא.
לא נראלי
פשוט לא לשלם
כן, קודם כל את צריכה לבקש טופס אישור לימודים מהבית ספר, מזכירות שלך שמוכיח בו שאת תלמידה ואז את פונה אם זה לנציגות רב קו בתחנת האוטובוס ומשם תקבלי את הארכה של הנחת רב קו עד סוף השנה
כן עם את סטודנטית היה לך הנחת סטודנט
כן, רק תביאי מהבית ספר מהמשרד טופס שמוכיח שאת תלמידה ואיתו תלכי לאיפה שעושים תרבקו
לא.
צריך להשיג אישור מהבית ספר ואז להביא לאנשי הרב קו והם יאריכו את ההנחה עד סוף אוגוסט.
צריך להשיג אישור מהבית ספר ואז להביא לאנשי הרב קו והם יאריכו את ההנחה עד סוף אוגוסט.
לא חושהת
אנונימית
באותו הנושא: