5 תשובות
^^כן זה מעולה
תאכלי איזה בייגלה רק שיפתח לך את התאבון ואז תאכלי אוכל
סלט או משהו
כן תאכלי חביטה וסלט
כדאי עוד משהו קטן איזה לחם עם גבינה אבל לא בכוח
שואל השאלה:
אמא שלי מכינה לי חביתה וירקות זה מספיק?
אנונימית
תאכלי משהו קטן, פרי או משהו בסגנון.
אבל זה לגיטימי שאת לא רעבה, את חולה.