4 תשובות
אם את יכולה להאריך את הציפורניים פשוט תלכי רק לסדר אותם ולשים לק וקישוט זה עדיף מבנייה אבל אם את מכרסמת אז עדיף! אבל הכול איך שבא לך ואת גם תצטרכי ללכת כול איזה שלוש שבועות פעם בחודש לחדש וזה עולה הרבה כסף
לא ממליצה
הכי יפה זה על הציפורניים האמיתיות
אנונימית
איך שאת רוצה אבל לדעתי לא זה מעצבן לא נוח היה לך קשה לעשות דברים ועד שתתרגלי לזה בסנוף זה כואב אם הוא נשבר וכול חודש צריך לעשות מילוי תאמיני לי את לא רוצה להיכנס לזה אני עשיתי את זה וממש נמאס את יכולה לעשות רק לחודש ולהפסיק אם את רוצה איך שאת אוהבת
לפי דעתי זה יפה, תלוי.. נכון שציפורניים טיבעיות יותר יפות, אבל אני מאמינה שאין לך ציפורניים יפות או ארוכות אז תעשי, כל עוד יש לך אפשרות לחדש כל חודש.. ב100 שקל פחות או יותר.. אבל זה ממש יפה מעיד על אסטטיקה, על טיפוח.. חח וכל עוד שתעשי את זה קצר עם לק עדין..
אנונימית