58 תשובות
ממש לא
אני תכף 16 ומתחפשת
לא, ממש לא זה אחלה ממש
למה מוזר? אני בן 16 ואני מחפש עכשיו למה להתחפש
לאלא מוזר
אני מתחפשת עם חברות
ואני יכולה להגיד לך שלפחות בבצפר שלי לפי איך שראיתי גם מלא ילדים מכיתות יב יא התחפשו
אפילו מבוגרים מתחפשים
לא צריך להיות אנטי פורים זה פורים באים לשמוח ולהנות ולזרוםם
תעשי מה שבא *לך*
וזה לא מוזר :)
לאא זה לא מוזר זה כל הכיף בפורים
ממש ממש לא
תתחפשו גם בגיל 30, 50 או 100 אם אתם רוצים
זה ממש לא מוזר תעשי מה שטוב לך ועל תשימי על אחרים
אני בת 19 וחצי ואני רוצה להתחפש כמה תחפושות הכל טוב מאמא:)
בכלל לא מוזר.
את יןדעת מה מוזר? לא להתחפש.
אנונימית
לא הכל טוב
לאא
אני גם ק4 ואני מתחפשת השנה לשטן
חבל ששאלת את זה, פורים המהות שלו זה להתחפש להיות כיפי להיות שונה, מי שלא מתחפש שיהיה לו בכיף, מי שכן הוא בן אדם שמח :-d
אני בכיתה ח התחפשתי עם כמה חברים שלי לכמה דמויות מבובספוג נערי הבועות המתפוצצות היה נדיר
אנונימי
לא, גם עם חצי מכיתה לא התחפשה עדיין יש את החצי שכן מתחפש
אנונימית
שקט זה לא מוזר
^^^^ זה לא מוזר! אם היא רוצה להתחפש שתתחפש זה לא שהיא היחידה שמתחפשת עוד ילדים בכיתה מתחפשים אז זה לא מוזר בכלל
אני יא וכל הבנות מתחפשות אצלנו בשכבה וגם הבנים רובם, זה הכי כיף דוגרי
ממש לא מוזר
לא אני בן 16 ומתחפש
אבל זה הקטע של החג להתחפש
ממש לא מוזר חח אמא שלי מתחפשת המורות מלאא
לא
אנונימית
ממש ממש לא
אני אהיה בת 22 ואני אתחפש השנה, אז מה?
זה כיף תהני כל עוד את ילדה
לא מוזר כולם מתחפשים אני אישית הפסקתי מגיל 12 להתחפש פעם אחרונה זה היה בכיתה ו פשוט הרגשתי בוגרת פחות ילדותית
להתחפש זה הכי כיף תתחפשי
כן אבל אני תמיד שנאתי פורים אז לא יודע
לא... תתחפשי לפני שזה יהיה מאוחר מידי..
זה הכי קול שיש בכל גיל ומי שלא מתחפש הוא סתם נכה שכלית וצריך להיות מוקע מהחברה שלנו לאלתר
זה לא מוזר זה דווקא כיף!! תתחפשי!!!
dodatamar^
תכבי את ההתראות מה את חופרת שואלת שאלה עונים לה מה את רוצה
לא
אנשים בכל הגילאים מתחפשים וזה כיף
לא, אני 14 ואני מתחפשת, גם בגיל 30 אני אתחפש
ממש לא
יש מלא שמתחפשים גם בגיל 18+
להפך זה ממש לא מוזר , זו בחירה אם להתחפש או לא...
כנראה אין להם כוח להטריח מעצמם לחפש תחפושת בתקופה הזו , לגיטימי לגמרי.
בתקופה שאני הייתי בבית ספר אני זוכר שאפילו הצוות של ביה"ס היו מתחפשים אז הכל בסדר
יש לך כיתה לא זורמת
בגיל 14 עשינו תחפושת משותפת לכולם ועיצבנו את הכיתה והיה נדיר! לא אשכח את זה
תתחפשי תעשי מה שבראש שלך ואם זה כיף לך אז למה לא , אפילו תנסי להזרים עוד כמה בנות

פורים זה כיף ואפשר לקחת את זה למקום מגניב במקום לא לעשות כלום
ממש לא הפואנטה של פורים זה להיתחפש למה שבאלנו אז אם תתחפשו או לא תתחפשו זה בחירה שלכם וזה תלוי בבןאדם ואם חצי מהכיתה שלך לא מתחפשים זה עיניין שלהם ואם לא תתחפשי כי את לא רוצה זה משהו אחד אהל אם לא תתחפשי כי כל השאר לא מתחפשים אז את סתם תיהי נגררת ובסופו של דבר זה בחירה שלך אבל אם את רוצה להיתחפש תיתחפשי ואם לא באלך להיות לבד תדברי עם חברים שלך שגם יתחפשו אסל בכללי אם כן
אני מתחפש השנה ללוקי ממארוול ביי דה ווי
ממש לא! תעשי מה שטוב לך אבל לדעתי זה לא מזור בכלל
לא
לא
ממש לא
פשוט לא משהו ילדותי..
לא הכי כיף להתחפש
ממש לא מוזר, גם לי באסה שהסביבה שלי לא מתחפשת
ממש לא
זה פשות תקופה שכולם מנסים להיות מגניבים ולגינה מדברים שיכולים להיחשב לילדותיים אבל בתחלס זה לא, פורים זה כיף ואנשים רק רוצים אזדמנות להתחפש
אם את/ה רוצה להתחפש אז לך/י אל זה
לא ממש קשור לשאלה אבל הטעם שלי בגברים זה האלה שגם בגיל 40 יתחפשו לאיירון מן או משהו כמו פיל ממשפחה מודרנית
מה מוזרר למה הם לא מתחפשים? סתם מדכאים את החג תבואי עם תחפושת שתפיל להם את הלסתות לרצפה
דווקא יותר מוזר לא להתחפש בפורים d;
אנונימית
ממש לא אמא שלי מתחפשת והיא בת 40