11 תשובות
לא
לא
לא
לא
לא, חבל
אני עדיין תקועה עם מהממת משהו
אני עדיין תקועה עם מהממת משהו
שואל השאלה:
^ אני תקועה עם "אבטיחמתוק5" זה נורא
^ אני תקועה עם "אבטיחמתוק5" זה נורא
אני עם אותו שם מ2011
לא זה ממש עצוב
אני עדיין עם פפיונת2604
ועכשיו יש לי חשק לשחק מיקמק
אני עדיין עם פפיונת2604
ועכשיו יש לי חשק לשחק מיקמק
אנונימית
באותו הנושא: