8 תשובות
כל המידע באתר משרד הבריאות
קישורים מצורפים:
חמישה ימי בידוד ותשובת אנטיגן שלילית פעמיים
חמישה ימים, ביום הרביעי והחמישי לבידוד עושים בדיקה ביתית, אם יוצא פעמיים שלילי אז אפשר אחרי זה לצאת. אם לא ואם עדיין יש תסמינים אז אפשר אחרי שבוע
5 ימים בידוד, בימים הרביעי והחמישי אנטיגן ביתי, אם אתה יוצא חיובי ו/או יש לך תסמינים בשלושת הימיםה אחרונים של הבידוד אז אתה צריך להשלים את הבידוד ל7 ימים שאחריהם אתה יכול פשוט לצאת
חמישה ימים בידוד
לעשות בדיקה ביום הרביעי והחמישי אם שני הבדיקות שליליות אתה יוצא מבידוד
אם לא אז תדבר עם הקופת חולים
לעשות בדיקה ביום הרביעי והחמישי אם שני הבדיקות שליליות אתה יוצא מבידוד
אם לא אז תדבר עם הקופת חולים
אני *חושב* שחמישה
5 ימים ואחרי בדיקה
צריך לחכות ל2 בדיקות שליליות ואז אתה יכול לצאת
באותו הנושא: