4 תשובות
שואל השאלה:
למה לי לבטל את הכרטיס על טעות שכאל עושים
למה לי לבטל את הכרטיס על טעות שכאל עושים
אנונימית
תקשיבי , תתקשרי לבנק שלך תגידי שלוקחים לך כסף מהחשבון ותבטלי את הכרטיס , הם אמורים להחזיר לך את הכסף שנלקח , גם לאחותי זה קרה
שואל השאלה:
ולא הסברתי את עצמי נכון
אין לי כרטיס של כאל
אני בדיסקונט.. פשוט התחברתי אליהם לאפליקציה
ולא הסברתי את עצמי נכון
אין לי כרטיס של כאל
אני בדיסקונט.. פשוט התחברתי אליהם לאפליקציה
אנונימית
תבטלי ותבקשי אחד חדש כדי שלא יקחו לך עוד כסף
באותו הנושא: