6 תשובות
זה אצל כולם ככה, אין איך ממש להתחמק מזה
זה לא קשור ליפה כולם ככה חח
שואל השאלה:
אבל שלי ממש גדול מהצד הקדמי לפרצוף ומעירים לי על זה הרבה וזה חוסר ביטחון אצלי
אנונימית
עזבי את זה את מושלמת כמו שאת!
מי שאוהב אותך יאהב אותך כמו שאת, אל תתני לאף אחד להוריד אותך. אף אחד לא מושלם וגם אם אנחנו חושבים ככה אז תהיי בטוחה שזה לא ככה
זה מרגיש ממש אני איך אני שמה לב לפרטים קטנים חח אבל תקשיבי זה ממש טבעי גם אצלי זה ככה וגם האף שלי ממש מכוער מקדימה ומהפרופיל אבל אין מה לעשות חוץ מניתוח ואני בעזרת השם עושה אבל זה בסדר זה מי שאת ואני בטוחה שאת יפה אז זה יפה