2 תשובות
תגידי להם שאת מרגישה שמאוד יעזור לך לדבר עם מישהו שמבין, עלייך, על המצב
היי אנונימית יקרה,

שומעת מהמילים שכתבת את תחושת האי שקט שעובר אלייך. נראה שאת מאוד רוצה לשמור על ההורים שלך, שלא יחששו וידאגו לך. לא יכולה לדמיין, כמה לבטח את חשה מבולבלת... ואולי המחשבה על כך גם משתקת אותך. יקרה אולי כמו שהציעו לך בתגובות, לשבת לשיחה נעימה ולשתף מה שאת מרגישה, יכול לעזור? אולי לכתוב מכתב ולספר מה שאת חווה, יעזור? בנוסף, אני רוצה לספר לך שאני מתנדבת בסה"ר סיוע והקשבה ברשת. יש לנו צ'אט אנונימי לחלוטין כל יום. בצ'אט נוכל להקשיב ולהבין יותר, לנסות לתמוך ואולי לחשוב גם על דרכי סיוע. אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.

בואי.. מחכים לך, עוד הערב או כשיעלה הצורך.
שלך,
מתנדבת סה"ר