5 תשובות
הוא אחלה אבל אני לא שומעת אותו הרבה
המילים והרעיון סבבה אבל אבל תמיד משהו בשירים שלו לא מתחבר לי
לגמרי, כל פעם שאני שומע אותו אני שומע אותו במרתונים.
אני שומע אותו עוד מ2016
לא, לא אוהבת את המוזיקה שלו.
שומעת אותו הרבה