4 תשובות
גם לי
זה כן לא נעים לי לשמוע, אבל פוביה זה ממש חרדה שאת נקלעת אליהם, לי אין את זה
לי לא,
אבל זה לגיטימי אני מכירה הרבה שיש להם
אבל זה לגיטימי אני מכירה הרבה שיש להם
זה עושה לי התקפי חרדה
באותו הנושא: