תשובה אחת
לפעמים פשוט שוכחים, לפעמים חושבים שזה כבר מאוחר מדי, ולפעמים לא שולחים בשביל להראות שנפגענו/נעלבנו וכו' אבל זה מאוד משתנה מאחד לאחד.
באותו הנושא: