התחברות
הרשמה
בנים למה לפעמים אתם מפסיקים לרשום לילה טוב?
4 בפברואר 2022, 23:06
הודעות
תשובה אחת
לפעמים פשוט שוכחים, לפעמים חושבים שזה כבר מאוחר מדי, ולפעמים לא שולחים בשביל להראות שנפגענו/נעלבנו וכו' אבל זה מאוד משתנה מאחד לאחד.
E
Excalibur
באותו הנושא:
מי זאת שונטל לא מפסיקים לרשום לי בתגובות בטיק טוק ?
רבתי עם חבר שלי בהודעות והוא אמר לי לילה טוב מה לרשום לו לנו משפטי לילה טוב לרשום לו כמו "לילה יפה כמוני"?..
זה מוזר לרשום למישהי באימסטגרם שהתחלתי איתה פעם ולא דיברתי איתה שבועיים לילה טוב?
אם רושמים לי לילה טוב, סבבה לרשום לילה או שלהוסיף טוב?
אני מנסה ללכת לישון אבל יש בחוץ יודניקים והם לא מפסיקים לצרוח וזה ככה כל לילה וזה ממש מעצבן כי גם לפעמים באים ומעירים
מה לרשום לחבר שלי לילה טוב אהובי❤ או לילה טוב אהוב שלי❤ לילה טוב אהובי שלי❤
מה לרשום לבן שלא מפסיק לשלוח הודעות? זה מטריד והוא לא מבין את הרמז לבד שאני לא עונה ובכל זאת לא מפסיק לשלוח הודעות
הצלחתם פעם להשאר ערים כל הלילה?(לילה לבן יעני)
התכתבנו אתמול בלילה הרבה ורשמנו לילה טוב, לרשום לו עכשיו בוקר טוב?(קראש)
אחרי פסיק באנגלית צריך לרשום אות גדולה?
העלתי תמונה לסטורי ובאלי לרשום לילה טוב אבל מגניב כזה מה לרשום?