11 תשובות
כנל.
ואז שואלים,את בסדר? את צריכה מים?
להביא לך משהו?
מבחיל
ואז שואלים,את בסדר? את צריכה מים?
להביא לך משהו?
מבחיל
אנונימית
קצת נשמע לי הגיוני כי זה מפחיד לראות את זה ועצוב
אל תקחי את זה בקטע רע . זה מדאגה
אל תקחי את זה בקטע רע . זה מדאגה
גם אני לא סובלת את זה אבל שמעי אפשר להבין אותם זה רק מדאגה
אז תגידי להם את זה
בדיוק, מתעבת את זה.
שואל השאלה:
קרו פעמים ובאמת פשוט שאלו אותי "את יכולה ללכת" כן יטמבלית אני יכולה ללכת
קרו פעמים ובאמת פשוט שאלו אותי "את יכולה ללכת" כן יטמבלית אני יכולה ללכת
אנונימית
זה מדאגה
זה יותר גרוע כשיש רגישות יתר לדברים קטנים... זה הכי גרוע
אני גם לא אוהבת וזה מעצבן אותי,
אבל זה מדאגה ולא בקטע רע ואם זה מפריע לך תגידי את זה כי הכוונה שלהם לא רעה זה בטוח.
אבל זה מדאגה ולא בקטע רע ואם זה מפריע לך תגידי את זה כי הכוונה שלהם לא רעה זה בטוח.
אני מבינה אותם, גם אני הייתי מגיבה ככה אבל מצד שני זה גם הופך את הסיטואציה למביכה כזאת
כי כואב להם לראות אותך במצב הזה
לא חושבת שזה בכוונה
לא חושבת שזה בכוונה
באותו הנושא: