6 תשובות
את לא מגזימה
את לא מגזימה
דברי איתו
במקומך הייתי זורקת אותו לעזה, זה רק מראה כמה את לא חשובה לו וכמה הוא לא אוהב אותך, יש לו העדפה עליהם מאשר עליך כשאת בת זוג שלו.
צודקת אבל תדברי איתו על זה
לא חושבת שיש כאן משהו מוגזם.
אתם רחוקים אחד מהשניה, אז המינימום שאפשר לעשות זה להתראות איתך כל פרק זמן מסוים.
מעבר לכך שזו מערכת יחסים, זו מערכת יחסית *זוגית*. חשוב להקדיש זמן ומאמצים אם רוצים שזה יחזיק מעמד, בטח ובטח במרחקים כאלה.
מציעה לך לפתוח את זה בפניו,
לדבר איתו על מה היית רוצה שיקרה, איך העובדה
שקורה מה שקורה משפיעה עלייך.