איך ועל מה לדבר עם מישהו שאת בקטע איתו פנים מול פנים פעם ראשונה
אני די ביישנית ואף פעם לא באמת יצא לי לדבר עם בן אחד על אחד ואנחנו מדברים באינסטגרם כבר כמה זמן ואני די פתוחה איתו שם והכל זורם אבל אני מרגישה שזה עוד מעט מתקדם ללפגוש אותו פנים מול פנים ואני מנסה לתאר את הסיטואציה שאנחנו נפגשים וזה כזה יהיה מוזר כאילו על מה אפשר לדבר בלי להרגיש כל הזמן לא בנוח ומובכת בלי שהשיחה תיתקע כל הזמן? מלא אומרים שאני קשה להשגה כי אף פעם לא הייתי עם מישהו למרות שיש לא מעט שרוצים אותי אבל האמת היא שאני פשוט פחדנית וביישנית ):