תשובה אחת
למדתי בשיעור מדעים שבזכות גירוים מהסביבה צמחים יכולים להפריש רעלנים לשאר הצמח ברגע שקוטפים אותם וזה הופך את שאר הפירות של הצמח ללא טעימים ככה שלא ימשיכו לקטוף את שאר הצמח דבר שעוזר להישרדות
באותו הנושא: