23 תשובות
אם זה מצב שמסכן את החיים שלך אז כן
שואל השאלה:
אני מקשיבה, ןאני לא רוצה להיכנס לאישפוז ובגלל זה אני שואלת אם יש לי איך לא להיכנס לשם
אני מקשיבה, ןאני לא רוצה להיכנס לאישפוז ובגלל זה אני שואלת אם יש לי איך לא להיכנס לשם
אנונימית
כל עוד את לא מאובחנת באנורקסיה שעלולה לפגוע בך אין סיכוי שזה יקרה. (אם יש לך אנורקסיה נרבוזה, זה עניין אחר)
קצת טאקט , לקרוא למישהי חולה כשהיא מנסה להחלים- פשוט לא .
שואל השאלה:
הייתה לי ירידה משמעותית ובאלי לעצור את זה אבל לא רוצה באשפוז
הייתה לי ירידה משמעותית ובאלי לעצור את זה אבל לא רוצה באשפוז
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מצליחה וזה לא עובד ככה
אי אפשר להגיד תתאפסי על עצמך וזה יקרה
אני לא מצליחה וזה לא עובד ככה
אי אפשר להגיד תתאפסי על עצמך וזה יקרה
אנונימית
אנונימית אני מאמינה בך❤
באמת מכל הלב , קטן עלייך
את מדהימה ואני מקווה שתצליחי לעלות בחזרה במהרה שתוכלי להרגיש טוב יותר:)
באמת מכל הלב , קטן עלייך
את מדהימה ואני מקווה שתצליחי לעלות בחזרה במהרה שתוכלי להרגיש טוב יותר:)
בדיוק שומעתת זה למה את הכי חסרת טאקט שבעולם , גם לי הייתה/יש ( לא סגורה על זה כבר ) הפרעת אכילה וזה קשה אז דיי
וגם לא לקרוא לה חולה כאילו מה עובר עלייך
וגם לא לקרוא לה חולה כאילו מה עובר עלייך
שואל השאלה:
זה קשה וזה לא פשוט ללכת ולעשות את סה כאילו כלום
ואם את אומרת בתור מישהי שעברה את זה את גם אמורה להבין כמה שזה קשה וכמה מעצבן זה שמקטינים את זה
זה קשה וזה לא פשוט ללכת ולעשות את סה כאילו כלום
ואם את אומרת בתור מישהי שעברה את זה את גם אמורה להבין כמה שזה קשה וכמה מעצבן זה שמקטינים את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אני כבר שנים עם ההפרעה
הייתה תקופה שהייתי מאושפזת אבל הייתי צעירה וזה היה ברצון
היום אני לא רוצה ורציתי לדעת אם זה אפשרי גם בכוח
אני כבר שנים עם ההפרעה
הייתה תקופה שהייתי מאושפזת אבל הייתי צעירה וזה היה ברצון
היום אני לא רוצה ורציתי לדעת אם זה אפשרי גם בכוח
אנונימית
אוקיי בדקתי לך באינטרנט
אמא שלך כן תוכל לאשפז אותך בכפייה במקרה ו ;
האדם חולה וכתוצאה ממחלתו נפגם במידה ניכרת כושר השיפוט שלו או הכושר לביקורת המציאות. החולה עלול לסכן את עצמו או את זולתו סיכון פיזי. החולה מסרב להיבדק בידי פסיכיאטר
העתק הדבק ^
אמא שלך כן תוכל לאשפז אותך בכפייה במקרה ו ;
האדם חולה וכתוצאה ממחלתו נפגם במידה ניכרת כושר השיפוט שלו או הכושר לביקורת המציאות. החולה עלול לסכן את עצמו או את זולתו סיכון פיזי. החולה מסרב להיבדק בידי פסיכיאטר
העתק הדבק ^
אז כמו שאמרתי מההתחלה , כל עוד את לא בסכנה בריאותית / סכנת חיים ( לא עלינו ) התשובה היא לא .
אבל מה שכן היא המבוגר האחראי עלייך וכל עוד את לא בת 18 .... אני חושבת שיש לה את היכולת
אבל מה שכן היא המבוגר האחראי עלייך וכל עוד את לא בת 18 .... אני חושבת שיש לה את היכולת
דפאק אני בת 12 ושוקלת 50
אנונימית
^ זה לא בהכרח דבר רע
היא בת משקל מטורף
אנונימית
בתת**
אנונימית
שואל השאלה:
גם אם אני לא בתת משקל?
גם אם אני לא בתת משקל?
אנונימית
המשקל לא מצדיק את זה, אז התשובה היא לא.
על מי את מדברת ? על מי שכתבה שהיא שוקלת 50 והיא בת 12 ?
דרך אגב אחותי ^^^^ ( שואלת השאלה )
אני בדיוק כמוך רק אומרת
שוקלת 54 נקודה משהו
מטר 69 נקודה משהו - מטר 70
וגם בת 16
אני בדיוק כמוך רק אומרת
שוקלת 54 נקודה משהו
מטר 69 נקודה משהו - מטר 70
וגם בת 16
כן, בטח שאפשר
אם החיים שלך בסכנה (דבר שלא בהכרח קשור למשקל) או שאת מתדרדרת היא יכולה
אני אושפזתי בכפיה, ואני ממש מציעה לך לא להגיע לזה
בקשר למשקל, אין דבר כזה חולה מספיק, זו מחלה נפשית
כשאני הייתי באשפוז היו שם בנות של הפרעות אכילה שהיו משקל תקין, היתה אפילו מישהי משקל עודף
אם את רוצה דברי איתי בפרטי
לי נתנו צו מבית משפט וכל כך סבלתי
באמת באמת אין חולה מספיק, לא משנה באיזה מצב את את לא רואה את זה, אני הייתי עם דופק ארבעים ומשהו והיו צריכים לחבר אותי למוניטור בלילה ועדיין חשבתי שכולם מגזימים לגמרי
בבקשה, מגיע לך עזרה לא משנה אם את שוקלת 80, 50 או 30
אם את לא רוצה אשפוז, דבר שאני לגמרי מבינה
אז עם כמה שזה קשה (וזה קשה) תדברי עם אמא שלך ואם את כן רוצה לעצור את זה, שזה כבר צעד חשוב כי לא כולם רוצים, יש אפשרויות חוץ מאשפוז מלא
יש טיפולי יום שזה 5 ימים בשבוע מהבוקר עד הצהריים כמו בית ספר, יש מרפאות פעם בשבוע ואת יכולה גם ללכת לדיאטנית וטיפול בקהילה
אם החיים שלך בסכנה (דבר שלא בהכרח קשור למשקל) או שאת מתדרדרת היא יכולה
אני אושפזתי בכפיה, ואני ממש מציעה לך לא להגיע לזה
בקשר למשקל, אין דבר כזה חולה מספיק, זו מחלה נפשית
כשאני הייתי באשפוז היו שם בנות של הפרעות אכילה שהיו משקל תקין, היתה אפילו מישהי משקל עודף
אם את רוצה דברי איתי בפרטי
לי נתנו צו מבית משפט וכל כך סבלתי
באמת באמת אין חולה מספיק, לא משנה באיזה מצב את את לא רואה את זה, אני הייתי עם דופק ארבעים ומשהו והיו צריכים לחבר אותי למוניטור בלילה ועדיין חשבתי שכולם מגזימים לגמרי
בבקשה, מגיע לך עזרה לא משנה אם את שוקלת 80, 50 או 30
אם את לא רוצה אשפוז, דבר שאני לגמרי מבינה
אז עם כמה שזה קשה (וזה קשה) תדברי עם אמא שלך ואם את כן רוצה לעצור את זה, שזה כבר צעד חשוב כי לא כולם רוצים, יש אפשרויות חוץ מאשפוז מלא
יש טיפולי יום שזה 5 ימים בשבוע מהבוקר עד הצהריים כמו בית ספר, יש מרפאות פעם בשבוע ואת יכולה גם ללכת לדיאטנית וטיפול בקהילה
ופליז בלי להשוות את המשקל שלכם לשלה, זה הדבר כל כך לא עוזר
האישפוזים בכפייה יקרים ויש רשימת המתנה ארוכה, אין לך ממה לחשוש
באותו הנושא: