12 תשובות
כן היא עוזרת. באזור ה20, אני בדרך כלל לוקחת 23-26 טיפות תלוי כמה כואב לי
שואל השאלה:
ואת בת 16 ? זה עוזר באמת ?
ואת בת 16 ? זה עוזר באמת ?
אנונימית
כן
בתור אחת שסובלת שנים ממיגרנות קשות הייתי תמיד לוקחת אופטלגין בטיפות וזה הקל מאוד על הכאב ( אז אבל לא הצלחתי לבלוע כדורים ועכשיו אני כן אז אני לוקחת בכדורים)
בתור אחת שסובלת שנים ממיגרנות קשות הייתי תמיד לוקחת אופטלגין בטיפות וזה הקל מאוד על הכאב ( אז אבל לא הצלחתי לבלוע כדורים ועכשיו אני כן אז אני לוקחת בכדורים)
כן אבל יש לזה טעם של רעל
שואל השאלה:
אני אמורה לאכול לפני ? כאילו צריך על בטן מלאה ?
אני אמורה לאכול לפני ? כאילו צריך על בטן מלאה ?
אנונימית
אני בת 19 אבל לוקחת מגיל 12, לא אקח כל כך הרבה שנים משהו שלא עוזר לי חח
עדיף אחרי שאכלת משהו קטן לפחות, אבל לא יקרה משהו אם לא תאכלי לפני
שואל השאלה:
כןכן התכוונתי אם בטוח לגיל שלי זה מ20 זה הכל :)
כןכן התכוונתי אם בטוח לגיל שלי זה מ20 זה הכל :)
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה !
אוקיי תודה !
אנונימית
כן זה בסדר בגיל 16 לקחת 20 וקצת טיפות
וואי היא מצילה חיים!
הקטע שהיא בטיפות, זה בשביל שהחומר יגיע כמה שיותר מהר לדם ויתחיל להשפיע.
זה משכך הכאבים הכי חזק ומהיר שיש,
שהוא ללא מרשם.
הקטע שהיא בטיפות, זה בשביל שהחומר יגיע כמה שיותר מהר לדם ויתחיל להשפיע.
זה משכך הכאבים הכי חזק ומהיר שיש,
שהוא ללא מרשם.
שואל השאלה:
רק שסגרו אותה כאילו זה זהב טהור בחיי
רק שסגרו אותה כאילו זה זהב טהור בחיי
אנונימית
באותו הנושא: