3 תשובות
השתחררתי שנה שעברה באמצע אוגוסט. אני לא מתכוונת לעשות מועדפת כי זה כלום כסף ומצאתי עבודה שמשלמת יותר ממועדפת. אני כרגע בסיום השלמת בגרות, ניגשת לאחרונה. ואז אני אמצא עבודה חדשה כדי לחסוך כסף, אני צריכה סביבות 50 אלף. אני מתכוונת להירשם לאוניברסיטה בחול אז צריכה כסף לתשלום לסמסטרים מראש וכל המסמכים שצריך לחול, וצריכה מינימום 30 אלף בבנק כדי לעבור לגור לבד. ולא צריך פסיכמוטרי מן הסתם לחול, אז התוכנית כרגע היא נטו לעבוד ולהרוויח כמה שיותר יכולה
אישית אחרי שנתיים השירות שלי רציתי ללכת ל'מדרשה' ולכן הכניסה שלי למסגרת התרחשה שבועיים אחרי סיום השירות כאשר החלה המדרשה.

להגיע לאזרחות משירות\ צבא זה אחד הדברים המבלבלים בייחוד למי שהיה כל כולו בשירות..
לכי עם התחושות שלך. מה את מרגישה שנכון לך ויעשה לך טוב?
נכון לך להיכנס למסגרת? מעולה, עופי על זה.
אל תנסי להתאים את עצמך לקצב של אחרים. תמצאי את המקצב שלך.
הסתכלות על אחרים צריכה להיות רק בשביל השראה ולא הידמות.
בהצלחה אהובה!
כן, כמו שהיא אמרה, הכי חשוב לא להשוות. אני מבינה לגמרי, גם אני לפעמים משווה מה אני עושה ובאיזה גיל וזה יכול להלחיץ ולהוריד את המצב רוח. אבל בסופו של דבר את זאת שחיה את החיים שלך, לא אחרים, וכל אחד הולך בקצב שלו גם ככה. הכי חשוב שתדעי מה את רוצה ותלכי אחרי זה