14 תשובות
i'm a gummy bear
כן, קצת
זה לא מוריד מהערך שלו אבל זה נכון
זה לא מוריד מהערך שלו אבל זה נכון
לא
לא לא
לא!!
לגמרי,
אבל יחד עם זאת 1 השירים הכי יפים שאי פעם נוצרו
סולו גיטרה גם שכל גיטריסט חייב לדעת לנגן
אבל יחד עם זאת 1 השירים הכי יפים שאי פעם נוצרו
סולו גיטרה גם שכל גיטריסט חייב לדעת לנגן
לא מכירה את השיר הזה
אנונימית
כן מאוד
יש עליו גם מימ של גיטריסטים ו"אסור לנגן" אותו בחנויות כלי נגינה
יש עליו גם מימ של גיטריסטים ו"אסור לנגן" אותו בחנויות כלי נגינה
לא ממש
הוא חרוש אבל לא יימאס לי ממנו לעולם
יחסית אבל מבחינתי הוא עדיין מטורף וערכו לא ירד
לא זה 100 אחוז יצירת אומנות
שואל השאלה:
מה זה אסור לנגן אותו בחנויות גיטרה
מה זה אסור לנגן אותו בחנויות גיטרה
אנונימית
באותו הנושא: