9 תשובות
תמיד אני הייתי החברה המכוערת ואני גם סוג של עדיין פשוט תלמדי להרים לעצמך זה הכי עוזר את מהממת:)
היי את לא צריכה להרגיש ככה אני מאוד רוצה לדבר איתך ולחזק אותך יש לך ביטחון עצמי נמוך ואני מבין אותך ויודע איך זה מרגיש ומה את עוברת אם את רוצה עזרה תדברי איתי אעזור לך (:
כבר במשפט הראשון יש בעיה....
אל תגידי לעצמך שחברה שלך יותר יפה
תתרכזי ביופי שלך ולא של חברות שלך
לא להשוואת בינך לבין מישהי אחרת
וכל אלה שלא מתחילים איתך, זה בעה שלהם כי הם בסוף מפסידים
אל תגידי לעצמך שחברה שלך יותר יפה
תתרכזי ביופי שלך ולא של חברות שלך
לא להשוואת בינך לבין מישהי אחרת
וכל אלה שלא מתחילים איתך, זה בעה שלהם כי הם בסוף מפסידים
אנונימי
דבר ראשון - אל תשווי את עצמך לאחרים / אחרות, זה מעייף וזה לא בריא ופשוט אל.
דבר שני - אני בטוח שיש כאלו שמעוניינים גם בך אבל:
* או שאת לא שמה לב לזה / בחרת להתעלם כי הם לא מצאו חן בעינייך
* הם לא מראים את זה מספיק / ביישנים
* את לא מספיק בטוחה בעצמך
דבר שני - אני בטוח שיש כאלו שמעוניינים גם בך אבל:
* או שאת לא שמה לב לזה / בחרת להתעלם כי הם לא מצאו חן בעינייך
* הם לא מראים את זה מספיק / ביישנים
* את לא מספיק בטוחה בעצמך
^ פשוט חיזקת את מה שאמרתי
אנונימי
קודם כל בחיים אבל בחיים אל תשווי בינך לבין החברות שלך...
את מדהימה איך שאת ❤
ומי שלא החליט להתחיל איתך הפסד לגמרי שלו
את מדהימה איך שאת ❤
ומי שלא החליט להתחיל איתך הפסד לגמרי שלו
יש מצב, כשכתבתי את התגובה שלי לא היו תגובות ועד ששלחתי כבר נוספו תגובות ביניהן שלך
או רווח שלו^ יכול להיות שאת באמת לא שווה אבל למה זה מעניין אותך תלמדי לקבל את מה שאת וזהו
אנונימי
את מהממת!! את רק צריכה לחזק את עצמך ואת הביטחון העצמי שלך, תאמיני לי שיופי זה אחד הדברים שהכי קל לשנות.
כמו שאנשים שאת לא אןהבת נראים לך פחות יפים, ככה האנשים שאת אוהבת נראים לך יותר יפים.
אז לא בהכרח את "החברה המכוערת", לא שאני חושבת שיש דבר כזה, אבל אני בטוחה שאחת החברות שלך חושבת את זה על עצמה.
כמו שאנשים שאת לא אןהבת נראים לך פחות יפים, ככה האנשים שאת אוהבת נראים לך יותר יפים.
אז לא בהכרח את "החברה המכוערת", לא שאני חושבת שיש דבר כזה, אבל אני בטוחה שאחת החברות שלך חושבת את זה על עצמה.
באותו הנושא: