5 תשובות
גם אם יתקפו באיראן, ידאגו לכם. אל תדאגי.
יהיה הרבה רעש לפני שזה יקרה, הכול טוב :)
יהיה הרבה רעש לפני שזה יקרה, הכול טוב :)
זה תרגילים אין לך מה לדאוג
שואל השאלה:
אני סומכת על בנט, שלא יהיה כמו ביבי בעניין הזה. מי שיודע, יודע.
אני סומכת על בנט, שלא יהיה כמו ביבי בעניין הזה. מי שיודע, יודע.
אנונימית
הכל טוב
אם היה מצב מסוכן היינו יודעים... תגידי קריאת שמע ותנסי להירדם❤❤
מחזקת אותך מהצפון(;
אם היה מצב מסוכן היינו יודעים... תגידי קריאת שמע ותנסי להירדם❤❤
מחזקת אותך מהצפון(;
יש הרבה פעילויות מבצעיות של חיל האוויר או תרגילים שלא מפרסמים
באותו הנושא: