התחברות
הרשמה
כדאי לי להתחפש לזה או להפעיל תמוח שלי?
קניתי שמלה, כי היא הייתה במבצע
אני ממש רוצה להתחפש איתה כי היא יפה ומיוחדת אבל אין לי רעיון מה זה יכול להיות
זה הגיוני שזאת תיהיה תחפושת ללא זהות?
3 בפברואר 2022, 22:38
פורים
תחפושות
תחפושות פורים
3 תשובות
כן לגמרי
princess_
הגיוני ביותר לדעתי
י
יפה קצת משונה
כןכןכן
ד
דאמבאממאמ אוללה
באותו הנושא:
אם אני פותחת עמוד מעריצים לסדרה בספרדית כדאי להפעיל בעברית אנגלית או ספרדית?
אם יש לח פרוטקציות לצהל כדאי לי להפעיל אותם או לא?
אם יש מאוורר לידי כדאי לי בכל זאת להפעיל את המיקרופון בשיעור?
אני צופה מהאתר פופקורן ורשום לי להפעיל vpn מזה וכדאי?
אני בת 12 ואני רוצה להתחפש בפורים לבובה, משהו כזה: כדאי לי?
למה כדאי לי להתחפש? כיתה ח
כדאי להפעיל פרוטקציות של בן דוד בשביל ללכת לקורס של תוכניתן בצבא?
מישהו שטוב במתמטיקה? אין לי כוח להפעיל תמוח עכשיו
-כיתה ו'- למה כדאי לי להתחפש?
פתחתי עמוד לסרטים וסדרות כדאי לי שהעמוד יהיה באנגלית או בעברית?(כיאילו להפעיל בו וגם הפוסטים)
לקחתי פטיפון ישן ממישהו וכדאי להפעיל אותו אני מפחד..