9 תשובות
בסדר
בסדר
פשוט אל תשימי ככ גבוה
בסדר גמור
זה בסדר אבל לא חזק מידי
אני תמיד שמה מוזיקה כי לא ישמעו
אבל תלוי
אם שומעים או לא
שואל השאלה:
עם הווליום הכי גבוה של הטלפון בלי רמקול זה סבבה?
אנונימית
יש לך עד 12 או 11 אם אני לא טועה.. יכול להיות שזה תלוי בשכונה. ואני גם לא חושבת שהמוסיקה שאמורים לשים במקלחת חזקה עד כדי כך. לא מאוחר.