9 תשובות
בסדר
בסדר
פשוט אל תשימי ככ גבוה
פשוט אל תשימי ככ גבוה
בסדר גמור
זה בסדר אבל לא חזק מידי
אני תמיד שמה מוזיקה כי לא ישמעו
אבל תלוי
אם שומעים או לא
אבל תלוי
אם שומעים או לא
לא ממולץ
בסדר
שואל השאלה:
עם הווליום הכי גבוה של הטלפון בלי רמקול זה סבבה?
עם הווליום הכי גבוה של הטלפון בלי רמקול זה סבבה?
אנונימית
יש לך עד 12 או 11 אם אני לא טועה.. יכול להיות שזה תלוי בשכונה. ואני גם לא חושבת שהמוסיקה שאמורים לשים במקלחת חזקה עד כדי כך. לא מאוחר.
באותו הנושא: