4 תשובות
מי מלח או אלכןהןל
בעיקרון, פשוט תחטאי את זה כל יום ותשימי סינטומיצין.
ההמלצה היא לא להוריד לפחות חודש אבל אם את רוצה ללכת על בטוח (ומניסיון אישי) עדיף שתחכי 3-4 לפחות לפני שאת מורידה או מחליפה.
תשתדלי לא לגעת יותר מידי אם לא צריך,
ומדי פעם תסובבי את העגילים
לחטא עם אלכוהול/מי מלח ויש גם איזה שפריצר קטן של מדא עולה 33 שקל בסופר פארם שמעתי שהוא גם טוב לחיטוי
פעמיים ביום
לחטא עם אלכוהול/מי מלח ולשים בתור התחלה גם סינטומיצין