6 תשובות
לכי תראי שאין אף אחד זה הכי ירגיע אותך.
הכול בסדר יש מצב שאת סתם מדמיינת ואם יש לך עינית בדלת תראי שאין אף אחד
תתקשרי לאבא שלך או לאחים שלך תשאלי אותם מה לעשות
תתקשרי למשהו ותלכי לבדוק שיהיה איתך מישהו על הקו באותו זמן
תתקשרי למישהו מהמשפחה שלך ותשתי מים ותירגעי מקווה שהכל בסדר :)
מה קרה בסוף?
הכל בסדר?