6 תשובות
חרא
אנונימית
על הפנים
בחלק של שואה עניתי על הדילמות של היודנרט
בחלק של בונים מדינה עשיתי את הראשונה שנראה לי לא קיבלתי על זה ניקוד בכלל
ויום הכיפור
עשיתי ראשונה רביעית ושמינית
שואה מזעזע
עשיתי 2 7 11
החלק של השואה באמת כל כך חרא ובכללי כל השאלות מנוסחות גרוע
נראה לי שהחליפו את מי שכותב את הבגרויות או משהו חחח כי בשנים קודמות זה לא היה ככה
חחח יכול להיות באמת הניסוחים היו גרועים