7 תשובות
לפתח ביטחון עצמי ולהבין שאת הכי יפה שיש ושמים פס על אנשים אחרים .. זה מאוד מאוד לא קל וזה יקח קצת זמן אבל אני מאמינה בך
בסופו של דבר אני חושבת שכולם יפים אוקיי? אתה צריך לאהוב את עצמך לא משנה מה..
מאיפה נובע הפחד לשים בגד ים מול אנשים אחרים?
את חושבת שאולי כדאי לעשות את זה בהדרגה? כלומר קודם ללכת לחוף ים נפרד, שיש בו רק בנות,
כשתרגישי שאת מוכנה לעבור לחוף ים מעורב, עם בנים ולקחת בחשבון שיהיו הערות ונעיצות מבט על הגוף שלך.
וכמובן ללכת עם חברות שלך תמיד!
לא ללכת לבד, כי ככה הפחד יתגבר.
אני גם ממש מפחדת, וקודם כל תלכי למקום שלא מכירים אותך, ככה תרגישי יותר בנוח כי אף אחד לא מכיר אותך/יסתכל/יזכור...
ודבר שני את לא חייבת לשים ישר ביקיני וזה, אני נגיד עדיין מתביישת אז אני שמה טופ כזה, חלק תחתון ומעל מכנס קצר כזה לבריכה, זה גורם לי להרגיש הרבה יותר בנוח...
אנונימית
והפחד יכול לעבור, אם נברר מאיפה הפחד הזה נובע?
שואל השאלה:
^אני חסרת ביטחון ממש, אני לא הכי רזה שיש אבל אני גם ממש לא שמנה, ני ממוצעת אבל אני שונאת את הגוף שלי ככ, כל הזמן אמא שלי מזכירה לי כמה אני "שמנה" כי היא הייתה מידה 34 בגינסים כשהייתה בגילי ואני 38.
אנונימית
גם אני ככה בערך והכל בסדר, תשימי מה שנוח לך, אפילו בגד ים שלם ומעל מכנס, רק שתרגישי בנוח,ואם נוח לך עם ביקיני אז תלכי עם זה, ותתעלמי מאמא שלך, לאימהות יש נטייה להוריד לילדות שלהן כדי להרגיש איכשהו טוב עם הגוף שלהן...( או רק לאימהות שלנו)