17 תשובות
הוא היה צריך לקבל
כן ודאי
שואל השאלה:
מבחינה חוקית הוא צריך לקבל אותו ?
מבחינה חוקית הוא צריך לקבל אותו ?
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אני רעבה
אוף אני רעבה
אנונימית
כן
פעם הבאה שמביאים לך שטר קרוע תבקשי שלא
על פי החוק הוא חייב לקחת את זה
שואל השאלה:
השטר נקרע לי בטעות אבל לא לשתי חצאים
השטר נקרע לי בטעות אבל לא לשתי חצאים
אנונימית
תלכי לחנות אחרת.
בכל מקום אמורים לקבל את זה.
סתל אדיוט
בכל מקום אמורים לקבל את זה.
סתל אדיוט
^לא חייבים אם זה קרוע הרבה למה שיקחו
לא אמרתי שחייבים, ומן הסתם שאם זה קרוע כמעט לגמרי זה לא רלוואנטי..
היא אמרה לא לשתי חצאים נקרע כבר מובן שזה הרבה
טוב חיים
אוי אני רוצה לרשום משהו אבל יחסמו אותי
בשביל מה יש פרטי
כן ברור
מוכרים הביאו לי שטרות הרבה יותר גרועים מסתם קרע
באותו הנושא: