12 תשובות
כן בתאבון
לכי על זה
כן
סושי עדיף מהרבה דברים
תפנקי את עצמך
סושי עדיף מהרבה דברים
תפנקי את עצמך
לכי על זה
כן למה לא
כן ותכיני בצד סלט ביתי
ככה אני עשיתי כשהזמנו פיצה והרגשתי שזה יותר מדי
ככה אני עשיתי כשהזמנו פיצה והרגשתי שזה יותר מדי
כן! בתאבון!
כן ובתאבון
שואל השאלה:
מתחרטת
מתחרטת
אנונימית
סושי זה לא כזה ג'אנק נוראי
זה עדיף על ג'אנק אחר
כן תזמיני
זה עדיף על ג'אנק אחר
כן תזמיני
סושי זה לא ג'אנק
תתפנקי
תתפנקי
ברור בתאבון
באותו הנושא: