12 תשובות
לכי על זה
כן
סושי עדיף מהרבה דברים
תפנקי את עצמך
לכי על זה
כן למה לא
כן ותכיני בצד סלט ביתי
ככה אני עשיתי כשהזמנו פיצה והרגשתי שזה יותר מדי
כן! בתאבון!
כן ובתאבון
שואל השאלה:
מתחרטת
אנונימית
סושי זה לא כזה ג'אנק נוראי
זה עדיף על ג'אנק אחר
כן תזמיני
סושי זה לא ג'אנק
תתפנקי
ברור בתאבון