התחברות
הרשמה
אני רק עם ידידים בנים שלי באיזה פארק זה מוזר?
3 בפברואר 2022, 12:09
ידידים
ביישנות
5 תשובות
לא
I
I'm the alpha of wolves
לא, זה בסדר
O
Oshrii
לא אין בזה בעיה
T
That's right
זה קורה
לא מוזר
א
איפה כל החברות שלךךך
לא כל כך
.
.Slash
באותו הנושא:
בת 16 בלי ידידים בנים בכלל! זה מוזר??
זה מוזר שאין לי ידידים בנים?
זה מוזר שאין לי ידידים בנים?
באיזה גיל בערך יש ידידים בנים וחבורות עם בנים שמסתובבים ביחד?
זה מוזר שאני בת 15 ואני מסתובבת עם ידידים בני 19/20/22?
איך לדבר עם בנים בלי להישמע מוזרה? כידידים
חבר שלי אמר לי שאני צריכה עוד ידידים בנים זה לא מוזר??
אין לי ידידים בנים, זה מוזר?
בנות ,באיזה גיל וכיתה התחילו להיות לכם ידידים בנים שאין לכן בעיה להסתובב איתם נגיד בהפסקות?
זה מוזר שיש לי רק ידידים בנים ואין לי בכלל חברות חוץ מאחת?
בנים אם תתאהבו במשהי אבל ידידה טובה שלכם תגיד לכם שהיא מוזרה זה ישפיע עליכם?