3 תשובות
בפועל אף אחד לא באמת בודק שאת מעל גיל 60 / 30 כפי ששינו עכשיו. המון חברים שלי הלכו לבדיקות של פיקוד העורף, ונותנים להם להיבדק, אף אחד בכלל לא שואל.
לא נראלי יתנו לך לעשות pcr אז עדיף שביומיים הקרובים תישארי בבית ואז תעשי אנטיגן כי אם את חיובית לוקח לזה זמן אבל אחרי כמה ימים שאת חיובית זה יראה לך שני פסים ואז תוכלי לעשות pcr ולהתחיל בידוד
עושים פיסיאר.
אני עשיתי ולקחתי את אחים שלי הקטנים, אף אחד לא בודק אם את 30 60 או 15