16 תשובות
אם יש לך חשד הכי קטן את חייבת לבדוק את זה ולא להתפדח. אם כבר הוא צריך להתפדח שגרם לך להרגיש ככה
מה גורם לך לחשוב ככה? יש דברים חשודים שהוא עושה או שסתם תחושה?
למה את חושבת שהוא בוגד בך?
תשאלי אותו עם עובר עליו משהו לאחרונה.ותדעי שעם הוא בוגד בך הוא הזבל ולא את.אל תפילי הכל על עצמך עם זה באמת המצב.את יכוךהל הסביר לי מה קרה פחות או יותר? אולי אני יוכל לעזור...
תבדקי אותו עם מישהי
שואל השאלה:
זה תחושה תמידית כזו, מרגיש שהכל השתנה מההתחלה אבל הוא גם לא בחור כזה ואני מרגישה מצד אחד שאני סתם אוכלת סרט ומצד שני אני מרגישה ככה כל הזמן. בהתחלה הוא היה הרבה יותר אוהב ומתעניין ולאט לאט זה מרגיש כאילו פחות
זה תחושה תמידית כזו, מרגיש שהכל השתנה מההתחלה אבל הוא גם לא בחור כזה ואני מרגישה מצד אחד שאני סתם אוכלת סרט ומצד שני אני מרגישה ככה כל הזמן. בהתחלה הוא היה הרבה יותר אוהב ומתעניין ולאט לאט זה מרגיש כאילו פחות
אנונימית
תדברי איתו על זה, תיהי כנה אבל אל תבואי בהאשמות אלא תשתפי איתו את החששות שלך
שואל השאלה:
חשבתי לבדוק אותו עם מישהי אבל אין מישהי שאני מכירה והוא לא מכיר אותה
חשבתי לבדוק אותו עם מישהי אבל אין מישהי שאני מכירה והוא לא מכיר אותה
אנונימית
אל תבדקי אותו עם מישהי זה לא יוביל לשום מקום
עם יש חשד עדיף לך ישר לבדוק.עם הוא בוגד בך את באמת צריכה לדעת.
לבדוק אותו עם מישהי זה טיפשי וזה מראה על חוסר אמון קיצוני, ואם את מגיעה למצב שאין בך אמון בבן זוג שלך ברמה כזו עדיף כבר להיפרד
שואל השאלה:
הבעיה היא שאני לא מסוגלת להגיע למצב שאני מדברת איתו על זה.. אני לא מצליחה להגיד לו שאני מרגישה ככה גם מהחשש שהוא יפגע וגם מהחשש שאני אפגע.. אני לא טובה בדיבורים בטח שלא על רגשות.
הבעיה היא שאני לא מסוגלת להגיע למצב שאני מדברת איתו על זה.. אני לא מצליחה להגיד לו שאני מרגישה ככה גם מהחשש שהוא יפגע וגם מהחשש שאני אפגע.. אני לא טובה בדיבורים בטח שלא על רגשות.
אנונימית
אבל את חייבת אחאת עם תגלי את זה פתאום זה היה ממש מבאס
תשמעי הבסיס של זוגיות זה תקשורת, אם את לא מסוגלת לעשות את זה זה בעייתי..
נכון. אם זה נכון כדי שזה יפסק עכשיו
צודקת לגמרי.
באותו הנושא: