11 תשובות
60 אלף
שואל השאלה:
אני גרה עם ההורים עדיין
אנונימית
אה אז 60 וכל הכבוד לול
חיסכון של 3500 בחודש זה מעולה
תמשיכי ככה ותנסי לא לבזבז על שטויות
ואת החסכון את יכולה להשקיע במשהו שיצבור לך רווחים (לחפש משהו בטוח או לפצל את הסכום להשקעות במקומות שונים)
שואל השאלה:
כן אני משאירה לעצמי 1500 לבזבוזים משתדלת לא לסיים את כל הסכום ומה שנשאר מכניסה גם לחסכון. אבל באופן קבוע 3500 לחסכון שאני לא נןגעת בהם בכלל בכלל
אנונימית
משהו כמו 60 אלף אבל הייתי אומרת 40 עם שכר דירה ואוכל
60 אלף אם לא תבזבזי