3 תשובות
^היא לא תכבוש את אירופה, אין לה את הכוח הנחוץ כדי לנצח את אירופה לבד, ללא שימוש בכוחות האמריקאים.
והאמת שזה לא משנה במי היא תילחם, כי הגבולות שלה די מסודרים, אין לה יותר מידי אפשרויות, צפונה אין לה את מי לתקוף (כאילו, אוקיינוס הקרח הצפוני עדיין קפוא, עוד כמה עשורים נוכל לדמיין את מלחמת הקוטב, אבל כרגע לא), דרומה זה בעלי ברית שלה, מזרח זה האוקיינוס השקט, ולאמריקאים יש יתרון ימי מטורף.
נותר רק המערב, וזה אירופה, אז הנה, בבקשה, את מי רוסיה הולכת לתקוף? אירופה.
והאמת שזה לא משנה במי היא תילחם, כי הגבולות שלה די מסודרים, אין לה יותר מידי אפשרויות, צפונה אין לה את מי לתקוף (כאילו, אוקיינוס הקרח הצפוני עדיין קפוא, עוד כמה עשורים נוכל לדמיין את מלחמת הקוטב, אבל כרגע לא), דרומה זה בעלי ברית שלה, מזרח זה האוקיינוס השקט, ולאמריקאים יש יתרון ימי מטורף.
נותר רק המערב, וזה אירופה, אז הנה, בבקשה, את מי רוסיה הולכת לתקוף? אירופה.
בטח שיודעים, התכנון הוא אוקראינה. רוסיה רוצה לכבוש שוב את אוקראינה.
היא תתקןף את אוקראינה
באותו הנושא: