4 תשובות
של מייבלין היא מכסה ממש טוב
של מייבלין ואם הוא לא מכסה מספיק טוב תשתמשי בקורקטור מתחת
מי שהמליצה על מייבלין^^ אתן מתאפרות? כי אני ממש רוצה גם לשים
אנונימית
יש לי חלש אבל אני לא שמה כי בקושי רואים את זה
באותו הנושא: